in

អត្ថបទ​លេខ​១៣ ចុះ​បើ​ស្ត្រី​​ទទួល​បាន​​ការ​ត្រាស់​ហៅ និង​ការ​មាន​អំណោយ​ទាន​នៅ​ក្នុង​ការ​ក្លាយ​ជា​គ្រូ​គង្វាល​?

ការ​មាន​អំណោយ​ទាន​ខាង​ឯ​វិញ្ញាណ   មិន​មែន​ជា​ការ​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​យើង​ប្រើ​វា​  តាម​តែ​យើង​ចង់​នោះ​ទេ។ លោក ចន វ៉ាយធ៍ (John White) បាន​សរសេរ​យ៉ាង​ត្រឹម​ត្រូវ៖ «មនុស្ស​មួយ​ចំនួន​ជឿ​ថា វា​មិន​អាច​ទៅ​រួច​ទេ ដែល​អំណាច​នៃ​ព្រះ​វិញ្ញាណ​បរិសុទ្ធ​អាច​មាន​លទ្ធ​ផល​មិន​បរិសុទ្ធ​នៅ​ក្នុង​ជីវិត​របស់​មនុស្ស​ម្នាក់ៗ។ ប៉ុន្តែ វា​អាច​ទៅ​រួច។» អំណោយ​ទាន​ខាង​ឯ​វិញ្ញាណ​មិន​ត្រឹម​តែ​បាន​ប្រទាន​ដោយ​ព្រះ​វិញ្ញាណ​ដ៏​វិសុទ្ធ​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ពួក​គេ​បាន​គ្រប់​គ្រង​ដោយ​ព្រះ​គម្ពីរ​បរិសុទ្ធ​ផង​ដែរ។ ច្បាស់​ណាស់ ចេញ​ពី​កណ្ឌ​គម្ពីរ ១កូរិនថូស៖ មាន​មនុស្ស​ដែល​មាន​អំណោយ​ទាន​ក្នុង​ការ​និយាយ​ភាសា​ដទៃ​ត្រូវ​បាន​ប្រាប់​កុំ​ឲ្យ​ប្រើ​វា​នៅ​ទី​សាធារណៈ នៅ​ពេល​ដែល​គ្មាន​នរណា​មាន​អំណោយ​ទាន​នៅ​ក្នុង​ការ​បកប្រែ ហើយ​ប្រាប់​អ្នក​អធិប្បាយ​ឲ្យ​បញ្ឈប់​ការ​ថ្លែង​ទំនាយ នៅ​ពេល​ដែល​មាន​អ្នក​ណា​ផ្សេង​មាន​ការ​បើក​សម្ដែង​ពី​ព្រះ (១កូរិនថូស ១៤:២៨-៣០)។ យើង​មិន​បដិសេធ​សិទ្ធិ​ស្ត្រី​នៅ​ក្នុង​ការ​ប្រើ​អំណោយ​ទាន​ដែល​ព្រះ​ជា​ម្ចាស់​បាន​ប្រទាន​ដល់​ពួក​គេ​ឡើយ។ ប្រសិន​បើ​ពួក​គេ​មាន​អំណោយ​ទាន​នៅ​ក្នុង​ការ​បង្រៀន ឬ​ការ​គ្រប់​គ្រង ឬ​ការ​ផ្សាយ​ដំណឹង​ល្អ នោះ​ព្រះ​ជា​ម្ចាស់​ពិត​ជា​សព្វ​ព្រះ​ទ័យ​ឲ្យ​ពួក​គេ​ប្រើ​អំណោយ​ទាំង​នោះ ហើយ​ទ្រង់​នឹង​ទទួល​បាន​ព្រះ​កិត្តិយស ចំពោះ​ការ​ប្ដេជ្ញា​ចិត្ត​នៅ​ក្នុង​ការ​ប្រើ​ប្រាស់​អំណោយ​ទាន​ទាំង​នោះ​តា​ម​ការ​ណែនាំ​ដែល​មាន​នៅ​ក្នុង​ព្រះ​គម្ពីរ។

យើង​មិន​ជឿ​ថា ព្រះ​ជា​ម្ចាស់​ពិត​ជា​ត្រាស់​ហៅ​ស្ត្រី​ឲ្យ​ធ្វើ​ជា​គ្រូ​គង្វាល​នោះ​ឡើយ។ យើង​និយាយ​នេះ​មិន​មែន​ដោយ​សារ​តែ​យើង​អាច​យល់​ពី​បទ​ពិសោធន៍​ផ្ទាល់​ខ្លួន​របស់​នរណា​ម្នាក់​អស់​នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ដោយ​សារ​តែ​យើង​ជឿ​ថា បទ​ពិសោធន៍​ផ្ទាល់​ខ្លួន​ត្រូវ​តែ​វាយ​តម្លៃ​ជា​លក្ខណៈ​ទូ​ទៅ​ដោយ​ពឹង​លើ​ព្រះ​បន្ទូល​របស់​ព្រះ គឺ​ព្រះ​គម្ពីរ។ ប្រសិន​បើ​ព្រះ​គម្ពីរ​បង្រៀន​ថា ព្រះ​សព្វ​ព្រះហឫទ័យ​ឲ្យ​តែ​បុរស​ប៉ុណ្ណោះ ដែល​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​ចំពោះ​ការ​បង្រៀន​ជា​ចម្បង និង​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​ក្នុង​ការ​គ្រប់​គ្រង​ជា​គ្រូ​គង្វាល នោះ​តាម​ន័យ​ធៀប​ព្រះ​គម្ពីរ​ក៏​បង្រៀន​ថា ព្រះ​ជា​ម្ចាស់​មិន​បាន​ត្រាស់​ហៅ​ស្ត្រី​ឲ្យ​ធ្វើ​ជា​គ្រូ​គង្វាល​នោះ​ទេ។ ក្រុម​ជំនុំ​ដំបូង​បាន​ដឹង​តាំង​ពី​សម័យ​ដើម​ថា អារម្មណ៍​ផ្ទាល់​ខ្លួន​របស់​បុគ្គល​ម្នាក់​ចំពោះ​ការ​ដឹក​នាំ​ពី​ព្រះ​ជា​ម្ចាស់ មិន​មែន​​ជា​លក្ខណៈ​វិនិច្ឆ័យ​គ្រប់​គ្រាន់​ដោយ​ខ្លួន​ឯង​ផ្ទាល់​សម្រាប់​ការ​យល់​ដឹង​អំពី​ការ​ត្រាស់​ហៅ​របស់​ព្រះ​ជា​ម្ចាស់​នោះ​ទេ។ ប្រាកដ​ណាស់ ព្រះ​ទ្រង់​បាន​ចាត់​អ្នក​បម្រើ​ដែល​បាន​ជ្រើស​រើស (រ៉ូម ១០:១៥) ប៉ុន្តែ ព្រះ​ជា​ម្ចាស់​ក៏​បាន​ព្រមាន​ប្រឆាំង​នឹង​អ្នក​ដែល​គិត​ថា ពួក​គេ​ត្រូវ​បាន​គេ​ត្រាស់​ហៅ ហើយ​ក៏​មិន​ត្រូវ​បាន​ហៅ​ផង​ដែរ៖ «អញ​មិន​បាន​ចាត់​គេ ឬ​បង្គាប់​គេ​ឡើយ» (យេរេមា ២៣:៣២)។

ប្រហែល​ជា​អ្វី​ដែល​ស្ត្រី​ជា​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ​ស្មោះ​ត្រង់​ខ្លះ​យល់​ថា ជា​ការ​ត្រាស់​ហៅ​ពី​ព្រះ​ជា​ម្ចាស់​ឲ្យ​ធ្វើ​ជា​គ្រូ​គង្វាល គឺ​ពិត​ជា​ការ​ត្រាស់​ហៅ​នៅ​ក្នុង​ការ​បម្រើ​ព័ន្ធ​កិច្ច ប៉ុន្តែ​មិន​មែន​ធ្វើ​ជា​គ្រូ​គង្វាល​ទេ។ ជា​ញឹកញយ សេចក្ដី​បង្ខំ​ពី​ព្រះ​ជា​ម្ចាស់​នៅ​ក្នុង​ការ​បម្រើ​កើត​មាន​លើ​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ ដែល​គ្មាន​ព្រះ​វិញ្ញាណ​បរិសុទ្ធ​បញ្ជាក់​ពី​ផ្លូវ​នៃ​ការ​បម្រើ​ដ៏​ច្បាស់​លាស់។ ត្រង់​ចំណុច​នេះ យើង​គួរ​តែ​មើល​មិន​ត្រឹម​តែ​អំណោយ​ទាន​របស់​យើង​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ក៏​ជា​ការ​បង្រៀន​នៃ​បទ​គម្ពីរ​ទាក់ទង​នឹង​អ្វី​ដែល​សម​រម្យ​សម្រាប់​យើង​ជា​បុរស និង​ស្ត្រី​ផង​ដែរ។

និពន្ធដោយ៖John Piper
បកប្រែដោយ៖ កញ្ញា គឹម បូព្រឹក
កែសម្រួលដោយ៖ លោក ខែម បូឡុង, លោក ទេព រ៉ូ, លោក ឯក សត្យា, លោក ហុង សម្ភស, លោក សឹម រក្សា, លោកស្រី ឡូញ ស្រីរដ្ឋ, លោក ង៉ែត វិទូ, លោក ឡង់ គីមឡុង និងលោក ឈាង បូរ៉ា
ដកស្រង់ខ្លះៗ និងកែសម្រួលចេញពីសៀវភៅ«៥០សំណួរដ៏សំខាន់ៗ»ស្ដីអំពីភាពជាបុរស និងភាពជាស្ត្រីយោងតាមព្រះគម្ពីរ desiringgod.org ដោយមានការអនុញ្ញាត។ Plovpit.com

តើអ្នកចូលចិត្តអត្ថបទនេះទេ?

មតិយោបល់

ឆ្លើយ​តប

អាសយដ្ឋាន​អ៊ីមែល​របស់​អ្នក​នឹង​មិន​ត្រូវ​ផ្សាយ​ទេ។ វាល​ដែល​ត្រូវ​ការ​ត្រូវ​បាន​គូស *

Loading…

0

មេរៀនសង្ខេប អំពី ៖ ជីវិតគ្រួសារ អ្នកដឹកនាំគ្រីស្ទបរិស័ទ!