in

តើ​ខ្ញុំ​អាច​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​ជាម្ចាស់​នៅ​ក្នុង​ជីវិត​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​ខ្ញុំ​បាន​ដោយ​របៀប​ណា?

តើ​យើង​អាច​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​ជាម្ចាស់​នៅ​ក្នុង​ជីវិត​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​បាន​ដោយ​របៀប​ណា? ថ្ងៃ​នេះ ប្អូនស្រី រក្សា បាន​សួរ​សំណួរ​ដូច​ត​ទៅ៖ «ជម្រាប​សួរ​លោក​គ្រូ! ខ្ញុំ​បាន​អាន​សៀវភៅ​ខាង​លោក​គ្រូ ហើយ​វា​ពិត​ជា​អស្ចារ្យ​មែន​ក្នុង​ការ​ដែល​យើង​ដឹង​ថា ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​បញ្ជា​ឲ្យ​យើង​មាន​ការ​អរ​សប្បាយ​ដ៏​ខ្ពង់​ខ្ពស់ និង​មាន​អំណរ​ក្នុង​ទ្រង់! សាវ័ក ប៉ុល បាន​លើក​ឡើង​នៅ​ក្នុង​កណ្ឌ​គម្ពីរ ១កូរិនថូស ១០:៣១ ថា «ដូច្នេះ ទោះ​បើ​ស៊ី ឬ​ផឹក ឬ​ធ្វើ​ការ​អ្វី​ក៏​ដោយ នោះ​ចូរ​ធ្វើ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​ចម្រើន​សិរី​ល្អ​ដល់​ព្រះ​ចុះ»។ តើ​ខ្ញុំ​អាច​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​អង្គ​បាន​ដោយ​របៀប​ណា តាម​រយៈ​ការ​មាន​អំណរ​ក្នុង​ព្រះ​អង្គ ដោយ​ចំណី​អាហារ? តើ​ខ្ញុំ​អាច​ធ្វើ​ការ​នេះ​បាន​តាម​រយៈ​ការ​ដឹង​ថា ព្រះ​អង្គ​គឺ​ជា​អង្គ​ដែល​បាន​ផ្គត់ផ្គង់​ម្ហូប​សម្រាប់​ខ្ញុំ​នៅ​ថ្ងៃ​នេះ ដូច្នេះ​ខ្ញុំ​អាច​រីក​រាយ​ជា​មួយ​នឹង​ការ​ញ៉ាំ​ម្ហូប​នេះ​បាន​មែន​ឬ? ឬ​ក៏​ឧទាហរណ៍​មួយ​ទៀត គឺ​សប្បាយ​ចិត្ត​នៅ​ពេល​ដែល​កូន​យើង​រៀន​បាន​ពិន្ទុ​ល្អ​នៅ​សាលា​រៀន។ ខ្ញុំ​ចង់​ដឹង​ថា តើ​ខ្ញុំ​អាច​សប្បាយ​ចិត្ត​នៅ​ក្នុង​ព្រះ​អម្ចាស់​បាន​ក្នុង​របៀប​ដែល​ត្រឹម​ត្រូវ ដើម្បី​ខ្ញុំ​អាច​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​អង្គ ក្នុង​របៀប​ដ៏​ខ្ពង់ខ្ពស់​បំផុត​បាន​ដោយ​របៀប​ណា។ តើ​ខ្ញុំ​អាច​ធ្វើ​គ្រប់​អ្វីៗ​ទាំង​អស់ ដើម្បី​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​ដោយ​របៀប​ណា?»

គ្រប់​បុគ្គល​ទាំង​អស់​គួរ​តែ​សង្វាត​ស្វែង​រក​ឲ្យ​អស់​ពី​កម្លាំង​របស់​យើង ក្នុង​ការ​ប្រើ​ប្រាស់​កម្លាំង​ឲ្យ​អស់​ពី​សមត្ថភាព​ក្នុង​ឋានៈ​ដ៏​ខ្ពស់​បំផុត និង​អំឡុង​ពេល​នៃ​ការ​ដែល​យើង​មាន​អំណរ​ក្នុង​ព្រះ​ជាម្ចាស់​លើស​គ្រប់​អ្វីៗ​ទាំង​អស់ ពីព្រោះ​ព្រះ​ជាម្ចាស់​ទទួល​បាន​សេរី​ល្អ​ច្រើន​បំផុត​នៅ​ក្នុង​យើង នៅ​ពេល​ដែល​យើង​កាន់​តែ​មាន​ការ​ស្កប់​ស្កល់​ចិត្ត​នៅ​ក្នុង​ទ្រង់។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ការ​ស្កប់​ស្កល់​ចិត្ត​យ៉ាង​ខ្លាំង​នៅ​ក្នុង​គ្រួសារ ការងារ ភាព​ល្បី​ល្បាញ ភាព​ជោគជ័យ លុយ​កាក់ ចំណី​អាហារ តន្ត្រី សុខ​ភាព ឬ​ក៏​ការ​បន្ត​រស់នៅ—ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ការ​ស្កប់​ស្កល់​ចិត្ត​​នៅ​ក្នុង​ចំណុច​ណា​មួយ​នេះ​យ៉ាង​ខ្លាំង ជា​ជាង​នៅ​ក្នុង​ព្រះ​ជាម្ចាស់—នេះ​មាន​ន័យ​ថា លោក​អ្នក​បាន​បន្ទាប​បន្ថោក​សិរី​ល្អ​របស់​ទ្រង់ ហើយ​លោក​អ្នក​បាន​លើក​តម្កើង​សិរី​ល្អ​នៃ​អ្វី​មួយ​ដែល​ខ្លួន​កំពុង​តែ​ស្កប់​ស្កល់​ចិត្ត​ជា​មួយ​យ៉ាង​ខ្លាំង​ហើយ។ ព្រះ​គម្ពីរ​បាន​លើក​ឡើង​យ៉ាង​ច្បាស់​ថា យើង​គួរ​តែ​រស់​នៅ ដើម្បី​បង្ហាញ​តម្លៃ​ដ៏​ឧត្តុង្គ​ឧត្តម ភាព​អស្ចារ្យ និង​សិរី​ល្អ​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់។ នេះ​គឺ​ជា​មូល​ហេតុ​ចម្បង​នៃ​ការ​ដែល​យើង​មាន​ជីវិត។

ការ​ឈឺ​ចាប់ ឬ​ក៏​ការ​សប្បាយ

មាន​ចំណុច​ចម្បង​ពីរ​យ៉ាង​ដែល​សាតាំង​ប្រើ​ប្រាស់ ដើម្បី​បន្ទាប​បន្ថោក​សិរី​ល្អ​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់​នៅ​ក្នុង​ជីវិត​របស់​យើង ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​ផ្ដល់​តម្លៃ​លើ​អ្វីមួយ​ផ្សេង​ទៀត​ជា​ជាង​លើ​ព្រះ​ជាម្ចាស់៖ ១. ការ​ឈឺ​ចាប់ ២. ការ​អរ​សប្បាយ។ នេះ​គឺ​ជា​យុទ្ធ​សាស្ត្រ​ពីរ​យ៉ាង​របស់​សាតាំង ដើម្បី​បង្ខូច​របៀប​ដែល​យើង​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​អង្គ។

ការ​ឈឺ​ចាប់​អាច​ធ្វើឲ្យ​យើង​ឲ្យ​តម្លៃ​លើ​អ្វី​ផ្សេង​ទៀត​ជា​ជាង​លើ​ព្រះ​ជាម្ចាស់ ដោយ​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​ខឹង​ព្រះ​អង្គ ដោយ​សារ​យើង​កំពុង​តែ​ប្រឈម​មុខ​នឹង​ការ​ឈឺ​ចាប់​នេះ ហើយ​វា​ក៏​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​ចង់​ឆ្លង​ផុត​ជា​ជាង​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​ចង់​ឱប​ក្រសោប​យក​ព្រះ​ជាម្ចាស់​ដែរ។ នេះ​មាន​ន័យ​ថា ការ​ឈឺ​ចាប់​គឺ​ជា​ឱកាស​មាស​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​ជាម្ចាស់ តាម​រយៈ​ការ​ដែល​យើង​បង្ហាញ​ថា ព្រះ​អង្គ​មាន​តម្លៃ​ចំពោះ​យើង​ខ្លាំង​ជាង​ភាព​ស្រណុក​សុខ​ស្រួល ឬ​ក៏​ការ​ឆ្លង​ផុត​ការ​ឈឺ​ចាប់​នេះ។ ការ​អរ​សប្បាយ​ក៏​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​ឲ្យ​តម្លៃ​លើ​អ្វី​ផ្សេង​ទៀត​ខ្ពស់​ជាង​ព្រះ​ជាម្ចាស់​ដែរ—មិន​មែន​តាម​ការ​រយៈ​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​ខឹង​ព្រះ​អង្គ ប៉ុន្តែ​តាម​រយៈ​ការ​ដែល​យើង​ភ្លេច​ព្រះ​អង្គ ពីព្រោះ​យើង​ស្កប់​ចិត្ត​ពេក​ក្នុង​ការ​អរ​សប្បាយ​ជា​មួយ​នឹង​អំណោយ​ទាន ដែល​ព្រះ​អង្គ​បាន​ប្រទាន​មក​កាន់​យើង។ យើង​អាច​ឃើញ​ចំណុច​នេះ​នៅ​ក្នុង​កណ្ឌគម្ពីរ អេសេគាល ១៦:១៤-១៥ នៅ​ពេល​ដែល​ព្រះ​អង្គ​មាន​បន្ទូល​ទៅ​សាសន៍​អ៊‌ីស្រាអែល៖

«ឯ​កិត្តិ​សព្ទ​ពី​លំអ​រុង​រឿង​របស់​ឯង បាន​ខ្ចរខ្ចាយ​ទៅ​ដល់​អស់​ទាំង​នគរ ពី​ព្រោះ​លំអ​របស់​ឯង​បាន​គ្រប់​លក្ខណ៍ ដោយ​សារ​រស្មី​របស់​អញ ដែល​អញ​បាន​ឲ្យ​ស្ថិត​លើ​ឯង នេះ​ហើយ​ជា​ព្រះ​បន្ទូល​នៃ​ព្រះ​អម្ចាស់​យេហូវ៉ា។ ប៉ុន្តែ ឯង​បាន​ទុក​ចិត្ត​នឹង​រូប​លំអ​របស់​ឯង ហើយ​បាន​ធ្វើ​ជា​ស្រី​សំផឹង»។

បើ​និយាយ​ម្យ៉ាង​វិញ​ទៀត ព្រះ​អង្គ​បាន​ផ្ដល់​ដល់​សាសន៍​អ៊ីស្រាអែល​នូវ​អំណោយ​ទាន​នៃ​រូប​លំអ ជា​ជាង​ឲ្យ​អំណោយ​ទាន​នោះ​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​ជាម្ចាស់ ពួក​គាត់​បែរ​ជា​លង់​ស្នេហ៍​ជា​មួយ​នឹង​អំណោយ​ទាន​នោះ​វិញ។ ពួក​គាត់​ចង់​បាន​អំណោយ​ទាន​ជា​ជាង​ចង់​បាន​អ្នក​ប្រទាន​ឲ្យ។ តាម​រយៈ​ការ​មិន​ស្កប់​ចិត្ត​ជា​មួយ​ព្រះ​អង្គ នោះ​ពួក​គាត់​មិន​បាន​ថ្វាយ​ព្រះ​កិត្តិយស​ដល់​ព្រះ​ជាម្ចាស់​ទេ ប៉ុន្តែ​បែរ​ជា​លង់​ស្នេហ៍​ជា​មួយ​នឹង​អំណោយ​ទាន​ដ៏​ល្អ​របស់​ព្រះ​អង្គ​វិញ។ ពួក​គាត់​ចង់​បាន​អំណោយ​ទាន​ជា​ជាង​អ្នក​ដែល​ប្រទាន​ឲ្យ។

ការ​ឈឺ​ចាប់ និង​ការ​អរ​សប្បាយ​គឺ​ជា​យុទ្ធ​សាស្ត្រ​របស់​សាតាំង​ក្នុង​ការ​បង្ខូច​ការ​ដែល​យើង​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​ជាម្ចាស់។ ការ​មិន​ឲ្យ​នូវ​អ្វី​ដែល​ល្អ​ក៏​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​ខូច​ដែរ។ ហើយ​ការ​ឲ្យ​នូវ​អ្វី​ដែល​ល្អ​ក៏​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​ខូច​ដែរ។ ទាំង​ពីរ​អាច​ក្លាយ​ជា​ឱកាស​នៃ​ការ​ដែល​យើង​មិន​ថ្វាយ​ព្រះ​កិត្តិយស​ទៅ​កាន់​ព្រះ​ជាម្ចាស់ ក៏​ដូច​ជា​មិន​ថ្វាយ​សិរីល្អ​ទៅ​កាន់​ទ្រង់—ឬ​ក៏​អាច​ប្រាកដ​ជា​ចំណុច​ដែល​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ទ្រង់​ក៏​ថា​បាន។ សំណួរ​របស់​ប្អូនស្រី រក្សា ទាក់​ទង​ទៅ​នឹង​ចំណុច​ចុង​ក្រោយ​នេះ៖ តើ​យើង​អាច​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​ជាម្ចាស់​តាម​រយៈ​របស់​ល្អៗ​ដែល​ទ្រង់​ប្រទាន​មក​កាន់​យើង​បាន​ដោយ​របៀប​ណា? គាត់​បាន​លើក​ឡើង​អំពី​ម្ហូប និង​កូនៗ។

ព្រះ​អង្គ​នៅ​ក្នុង​អ្វី​ដែល​ល្អៗ

ខ្ញុំ​នឹង​គ្រាន់​តែ​លើក​ឡើង​នូវ​ខ​គម្ពីរ​មួយ​ចំនួន​ដែល​ផ្ដល់​ផ្នែក​ខ្លះៗ​នៃ​ចម្លើយ​លើ​សំណួរ​នេះ។ នៅ​ក្នុង​កណ្ឌគម្ពីរ ភីលីព ៤:១១-១៣ សាវ័ក ប៉ុល បាន​លើក​ឡើង​ថា៖

«ខ្ញុំ​បាន​រៀន​ឲ្យ​មាន​សេចក្ដី​សន្ដោស​ក្នុង​សណ្ឋាន​គ្រប់​យ៉ាង ខ្ញុំ​ធ្លាប់​ទ្រាំ​ឲ្យ​មាន​សេចក្ដី​ចង្អៀត​ចង្អល់ ហើយ​ក៏​ធ្លាប់​មាន​សេចក្ដី​រីក​រាយ​ដែរ ខ្ញុំ​ធ្លាប់​ទាំង​ឆ្អែត ទាំង​ឃ្លាន ទាំង​មាន ទាំង​ខ្វះ ក្នុង​សារពើ​ទាំង​អស់​ហើយ ខ្ញុំ​អាច​នឹង​ធ្វើ​គ្រប់​ទាំង​អស់​បាន ដោយ​សារ​ព្រះ​គ្រីស្ទ​ដែល​ទ្រង់​ចម្រើន​កម្លាំង​ដល់​ខ្ញុំ»។

សាវ័ក ប៉ុល បាន​លើក​ឡើង​យ៉ាង​ច្បាស់​ថា មាន​ចំណុច​អាថ៌កំបាំង​ខាង​ឯ​វិញ្ញាណ អ្វី​ដែល​ជ្រៅ ហើយ​អស្ចារ្យ​ដែល​យើង​អាច​រៀន​បាន​នៅ​ក្នុង​ជីវិត​ជា​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ ដែល​នេះ​គ្រាន់​តែ​ធ្វើ​ឲ្យ​បុគ្គល​ណា​ម្នាក់​បន្ទាប​ខ្លួន ប៉ុន្តែ​ក៏​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​គាត់​មាន​ហូរ​ហៀរ មិន​មែន​គ្រាន់​តែ​ចំពោះ​ភាព​ស្រេក​ឃ្លាន ប៉ុន្តែ​ដើម្បី​ឲ្យ​មាន​យ៉ាង​ច្រើន ហើយ​ការ​មាន​ច្រើន​ហូរ​ហៀរ​ក៏​អាច​ជា​ចំណុច​ពិបាក​ក្នុង​ការ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ព្រះ​ជាម្ចាស់​នៅ​ក្នុង​ជីវិត​យើង​ដូច​ទៅ​នឹង​ការ​ដែល​យើង​កំពុងតែ​រងទុក្ខ​ផង​ដែរ។ ដូច្នេះ​សាវ័ក ប៉ុល ត្រូវ​រៀន​អ្វី​ដែល​ចម្លែក ពិសេស និង​ស៊ី​ជម្រៅ ដើម្បី​ជួយ​ឲ្យ​គាត់​ដឹង​អំពី​របៀប​នៃ​ការ​មាន​ហូរ​ហៀរ​បាន។ ហើយ​នេះ​គឺ​ជា​សំណួរ​របស់​ប្អូន​ស្រី រក្សា។

ហើយ​ខ្ញុំ​គិត​ថា​ចម្លើយ​របស់​សាវ័ក ប៉ុល ទាក់​ទង​ទៅ​នឹង​ចំណុច​អាថ៌​កំបាំង​នៃ​ការ​មាន​យ៉ាង​បរិបូណ៌​គឺ​មាន​នៅ​ក្នុង​កណ្ឌ​គម្ពីរ ភីលីព ៣:៧-៨។ ចំណុច​អាថ៌កំបាំង​គឺ​មិន​ទាក់​ទង​ទៅ​នឹង​ការ​ចុះ​តម្លៃ ឬ​ក៏​បន្ទាប​បន្ថោក​សេចក្ដី​សប្បុរស​នៃ​អំណោយ​ទាន​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់​នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​គឺ​ទាក់​ទង​ទៅ​នឹង​ការ​ស្គាល់​ព្រះ​គ្រីស្ទ​យ៉ាង​ច្បាស់ ស្រឡាញ់​ព្រះ​អង្គ​យ៉ាង​ខ្លាំង ហើយ​មាន​ការ​ស្កប់​ស្កល់​ចិត្ត​ក្នុង​ទ្រង់​ដល់​ថ្នាក់​ថា យើង​អាច​ទទួល​យក​អ្វីៗ​ដែល​ល្អ​ពី​ព្រះ​ហស្ត​ទ្រង់​ថា​ជា​អំណោយ​ទាន​ដែល​លើក​តម្កើង​ព្រះ​គ្រីស្ទ ហើយ​ថា​ព្រះ​អង្គ​អាច​ដក​អ្វីៗ​ដែល​ល្អ​នោះ​ចេញ​ពី​ដៃ​យើង​ក្នុង​លក្ខណៈ​ដែល​នៅ​លើក​តម្កើង​ព្រះ​គ្រីស្ទ ដើម្បី​ដាក់​ពិន័យ​យើង។ នេះ​គឺ​ជា​អ្វី​ដែល​សាវ័ក ប៉ុល បាន​សរសេរ​នៅ​ក្នុង​កណ្ឌ​គម្ពីរ ភីលីព ៣:៧-៨៖

«ប៉ុន្តែ សេចក្ដី​អ្វី​ដែល​មាន​ប្រយោជន៍​ដល់​ខ្ញុំ​ពី​មុន នោះ​ខ្ញុំ​បាន​រាប់​ជា​ខាត​វិញ ដោយ​ព្រោះ​ព្រះ​គ្រីស្ទ ហើយ​ខ្ញុំ​ក៏​រាប់​គ្រប់​ទាំង​អស់​ទុក​ដូច​ជា​ខាត​ដែរ ដោយ​ព្រោះ​សេចក្ដី​ដែល​ប្រសើរ​ជាង គឺ​ដោយ​ស្គាល់​ព្រះ​គ្រីស្ទ​យេស៊ូវ ជា​ព្រះ​អម្ចាស់​នៃ​ខ្ញុំ ដែល​ដោយ​យល់​ដល់​ទ្រង់ ខ្ញុំ​បាន​ខាត​គ្រប់​ទាំង​អស់ ហើយ​បាន​រាប់​ទាំង​អស់​ទុក​ដូច​ជា​សំរាម ប្រយោជន៍​ឲ្យ​បាន​ព្រះ​គ្រីស្ទ​វិញ»។

ចំណុច​ដែល​ថា​គាត់​បាន​រាប់​អ្វី​ដែល​មាន​ប្រយោជន៍​ថា​ជា​ខាត ឬ​ក៏​ថា​ជា​សំរាម​មិន​មែន​មាន​ន័យ​ថា គាត់​មិន​អាច​អរ​សប្បាយ​ជា​មួយ​នឹង​អ្វីៗ​ទាំង​នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​វា​អាច​មាន​ន័យ​ថា ក្នុង​ពេល​ដែល​របស់​ទាំង​នោះ​ប្រកួត​ប្រជែង​ជា​មួយ​នឹង​ការ​អស្ចារ្យ​ដ៏​ឧត្តុង​ឧត្តម តម្លៃ សិរី​ល្អ និង​ការ​ស្កប់​ស្កល់​ចិត្ត​ក្នុង​ព្រះ​គ្រីស្ទ នោះ​វា​នឹង​ក្លាយ​ជា​សត្រូវ និង​ជា​សំរាម​វិញ។ ប៉ុន្តែ សាវ័ក ប៉ុល បាន​ស្គាល់​ចំណុច​អាថ៌កំបាំង៖ ប្រសិន​បើ​ព្រះ​គ្រីស្ទ​មាន​តម្លៃ​លើស​អ្វីៗ​ទាំង​អស់ នោះ​ទាំង​អ្វី​ដែល​បាន​បាត់បង់ និង​បច្ចុប្បន្នកាល—ការ​ទទួល​បាន​អ្វី​ដែល​ល្អៗ—គឺ​ជា​ឱកាស​ក្នុង​ការ​យក​ព្រះ​គ្រីស្ទ​ធ្វើ​ជា​ទ្រព្យ​សម្បត្តិ។

ខ​គម្ពីរ​មួយ​ទៀត​ដែល​ខ្ញុំ​គិត​ថា​ចង្អុល​បង្ហាញ​ទៅ​លើ​ចម្លើយ​គឺ​កណ្ឌ​គម្ពីរ ១ធីម៉ូថេ ៤:៣-៥ នៅ​ក្នុង​ខ​នេះ​សាវ័ក ប៉ុល បាន​លើក​ឡើង​ថា អ្នក​ខ្លះ​បាន​ហាម​មិន​ឲ្យ​រៀប​ការ និង​តម​ពី​អាហារ​ណា​មួយ​ដែល​ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​បង្កើត​មក ដោយ​ឲ្យ​អស់​អ្នក​ដែល​ជឿ និង​ស្គាល់​សេចក្ដី​ពិត​ទទួល​ដោយ​ដឹង​គុណ។ អ្វីៗ​ដែល​ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​បង្កើត​មក​គឺ​សុទ្ធ​តែ​ល្អ ហើយ​យើង​ក៏​មិន​គួរ​បដិសេធ​អ្វី​ដែរ ប្រសិន​បើ​យើង​ទទួល​យក​ដោយ​ដឹង​គុណ ដ្បិត​ព្រះ​បន្ទូល​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់ និង​សេចក្ដី​អធិស្ឋាន​បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​វា​បរិសុទ្ធ​រួច​ហើយ។ «ព្រម​ទាំង​ហាម​ប្រាម​មិន​ឲ្យ​យក​ប្ដី​ប្រពន្ធ ហើយ​ឲ្យ​ត្រូវ​តម​អាហារ ដែល​ព្រះ​បាន​បង្កើត​មក សម្រាប់​ពួក​អ្នក​ជឿ និង​ពួក​អ្នក​ដែល​ស្គាល់​សេចក្ដី​ពិត ឲ្យ​បាន​ទទួល​ដោយ​អរ​ព្រះ​គុណ ដ្បិត​សត្វ​ទាំង​អស់​ដែល​ព្រះ​ទ្រង់​បង្កើត​មក នោះ​សុទ្ធ​តែ​ល្អ ហើយ​មិន​ត្រូវ​ចោល​១​ឡើយ ឲ្យ​គ្រាន់​តែ​ទទួល​ដោយ​អរ​ព្រះ​គុណ​ប៉ុណ្ណោះ ដ្បិត​បាន​ញែក​ជា​បរិសុទ្ធ ដោយ​សារ​ព្រះ​បន្ទូល ហើយ​សេចក្ដី​អធិស្ឋាន»។

ស្ទើរ​តែ​គ្រប់​ពាក្យ​ពេចន៍​នៅ​ក្នុង​ខ​គម្ពីរ​នេះ​តម្រូវ​ឲ្យ​មាន​ការ​បក​ស្រាយ​បន្ថែម​ទៀត។ ហើយ​បន្ទាប់​មកសាវ័ក ប៉ុល ក៏​បាន​បន្ថែម​ការ​ព្រមាន «ដល់​ពួក​អ្នក​មាន នៅ​លោកីយ៍​នេះ» នៅ​ក្នុង​កណ្ឌ​គម្ពីរ ១ធីម៉ូថេ ៦:១៧ បាន​ព្រមាន​ថា «កុំ​ឲ្យ​គេ…ទុក​ចិត្ត​នឹង​ទ្រព្យ​សម្បត្តិ ដែល​មិន​ទៀង​នោះ​ឡើយ ត្រូវ​ទុក​ចិត្ត​នឹង​ព្រះ​ដ៏​មាន​ព្រះ​ជន្ម​រស់​វិញ ដែល​ទ្រង់​ប្រទាន​គ្រប់​ទាំង​អស់​មក​យើង​រាល់​គ្នា​ជា​បរិបូរ ឲ្យ​យើង​បាន​អរ​សប្បាយ»។

ការ​ហូប​ក្រូច​ច្របាច់ ដើម្បី​សិរី​ល្អ​ព្រះ

ខ្ញុំ​ចង់​បញ្ចប់​អត្ថបទ​ដោយ​លើក​ឡើង​បទ​បង្ហាញ​មួយ​ចំនួន​នៃ​របៀប​ដែល​យើង​អាច​ហូប​ក្រូច​ច្របាច់ ដើម្បី​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ដល់​ព្រះ។

១. ខ្ញុំ​ចង់​គាំ​ទ្រ​ព្រះ​បន្ទូល​របស់​ព្រះ​ដោយ​អំណរ​ថា ពណ៌​លឿង​គឺ​ជា​អំណោយ​ទាន​ពី​ព្រះ​ជាម្ចាស់។ រស​ជាតិ​ផ្អែម​គឺ​ជា​អំណោយ​ទាន​ពី​ព្រះ​ជាម្ចាស់។ សារ​ធាតុ​ចិញ្ចឹម និង​របៀប​ដែល​រូប​កាយ​ខ្ញុំ​ប្រើ​ប្រាស់​វា​គឺ​ជា​អំណោយ​ទាន​ពី​ព្រះ​ជាម្ចាស់។ ព្រះ​អា​ទិត្យ និង​ភ្លៀង​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ដើម​ក្រូច​ដុះ​គឺ​ជា​អំណោយ​ទាន​ពី​ព្រះ​ជាម្ចាស់។ ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ក្រូច​នោះ​ចូល​កន្លែង​លក់ ដែល​ខ្ញុំ​អាច​ទិញ​បាន គឺ​ជា​អំណោយ​ទាន​ពី​ព្រះ​ជាម្ចាស់។ល។ ខ្ញុំ​ចង់​ប្រកាស​ការ​នេះ​ឲ្យ​ឮៗ ដោយ​សារ​ខ្ញុំ​ដឹង​វា​ជាក់​ច្បាស់។

២. ខ្ញុំ​នឹង​បញ្ចេញ​សម្លេង​ឲ្យ​អស់​ពី​ចិត្ត​ក្នុង​ការ​អរ​ព្រះ​គុណ​ព្រះ​អង្គ។ ហើយ​ខ្ញុំ​នឹង​ព្យាយាម​ធ្វើ​ការ​នេះ​ជា​ញឹក​ញាប់ ដើម្បី​ឲ្យ​អ្នក​ដទៃ​ដឹងពី​កន្លែង​ដែល​ការ​ដឹង​គុណ​នេះ​កើត​ចេញ និង​ដើម្បី​ឲ្យ​ពួក​គេ​ដឹង​ថា ព្រះជាម្ចាស់​ល្អ មាន​ពេញ​ទៅ​ដោយ​ប្រាជ្ញា​ញាណ និង​ឥទ្ធិ​ឫទ្ធិ។

៣. ខ្ញុំ​នឹង​រម្លឹក​ខ្លួន​ឯង​ថា ខ្ញុំ​មិន​ស័ក្តិ​សម​នឹង​ទទួល​ក្រូច​ច្របាច់​នេះ​ទេ។ តាម​ពិត​ទៅ ខ្ញុំ​ស័ក្តិ​សម​ទៅ​ស្ថាន​នរក។ ហេតុ​ដូច្នេះ​ហើយ​បាន​ជា​ខ្ញុំ​នឹង​អរ​ព្រះ​គុណ​ព្រះ​អង្គ ដោយ​សារ​ទ្រង់​បាន​អត់​ទោស​អំពើ​បាប​ខ្ញុំ ហើយ​ថា​ការ​ដែល​ខ្ញុំ​អាច​អរ​សប្បាយ​ជា​មួយ​នឹង​ក្រូច​ច្របាច់​គឺ​ដោយ​សារ​ព្រះ​អង្គ​បាន​ទិញ​វា​សម្រាប់​ខ្ញុំ។ ព្រះ​អង្គ​បាន​ទិញ​ក្រូច​ច្របាច់​នេះ​ដោយ​ព្រះ​លោហិត​ទ្រង់ ដើម្បី​ឲ្យ​ជា​អំណោយ​ទាន​ដល់​កូនៗ​ទ្រង់ ដែល​កំពុង​តែ​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​កាន់​ស្ថាន​សួគ៌។

៤. ខ្ញុំ​នឹង​រម្លឹក​ខ្លួន​ឯង​ថា ការ​អរ​សប្បាយ​មួយ​នេះ រស​ជាតិ​មួយ​នេះ ភាព​ត្រជាក់​មួយ​នេះ​នៅ​លើ​អណ្ដាត​របស់​ខ្ញុំ សារ​ជាតិ​ចិញ្ចឹម​ជីវិត​មួយ​នេះ​បាន​បើក​បង្ហាញ​ចំណុច​មួយ​នៃ​ការ​យល់​ដឹង និង​ព្រលឹង​របស់​ខ្ញុំ​អំពី​ព្រះ​ជាម្ចាស់ ដែល​ខ្ញុំ​មិន​អាច​ដឹង​បាន​ក្នុង​របៀប​ណា​ផ្សេង​ទៀត។ នេះ​ជា​មូល​ហេតុ​ដែល​ទ្រង់​បាន​បង្កើត​ផែនដី​នេះ ពីព្រោះ​ទាំង​អស់​នេះ​គឺ​ហាក់​បី​ដូច​ជា​ព្រីស (prism) ដែល​ជួយ​ឲ្យ​យើង​យល់​ចំណុច​ផ្សេង​ទៀត​នៃ​សិរីល្អ​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់។

៥. បន្ទាប់​មក ខ្ញុំ​និង​ចែក​ចាយ​ក្រូច​ច្របាច់​នេះ​ជា​មួយ​នឹង​អ្នក​រួម​តុ​បាយ​ខ្ញុំ​ដោយ​ក្តី​ស្រឡាញ់។ ខ្ញុំ​នឹង​មិន​ទុក​តែ​សម្រាប់​ខ្លួន​ឯង​ទេ។

៦. ហើយ​ជា​ចុង​ក្រោយ ខ្ញុំ​នឹង​ប្រើ​ប្រាស់​កម្លាំង​ដែល​ព្រះ​អង្គ​បាន​ប្រទាន​មក​កាន់​ខ្ញុំ​ឲ្យ​អាច​រស់​នៅ ដើម្បី​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ទៅ​កាន់​ទ្រង់។

និពន្ធ​ដោយ៖ លោក​គ្រូ John Piper
បក​ប្រែ​ដោយ៖ លោក ឯក សត្យា
កែ​សម្រួល​ដោយ៖ លោក ទេព រ៉ូ, លោក ខែម បូឡុង, លោក សឹម រក្សា និង​លោក ជួប ប៊ុនហាក់
ដក​ស្រង់​ខ្លះៗ និង​កែ​សម្រួល​ចេញពី www.desiringgod.org ដោយ​មាន​ការ​អនុញ្ញាត។ Plovpit.com

តើអ្នកចូលចិត្តអត្ថបទនេះទេ?

មតិយោបល់

ឆ្លើយ​តប

អាសយដ្ឋាន​អ៊ីមែល​របស់​អ្នក​នឹង​មិន​ត្រូវ​ផ្សាយ​ទេ។ វាល​ដែល​ត្រូវ​ការ​ត្រូវ​បាន​គូស *

Loading…

0

តើ​អ្វី​ទៅ​ជា​អត្ថន័យ​​បុណ្យ​ណូអែល?

អត្ថបទ​លេខ​៩ ប្រសិន​បើ «គ្មាន​ប្រុស និង​​​ស្រី​ទៀត​ទេ» (កាឡាទី ៣:២៨) តើ​ព្រះ​គម្ពីរ​បាន​លុប​បំបាត់​តួនាទី​នៃ​ភេទ​នៅ​ក្នុង​ក្រុម​ជំនុំ​មែន​ទេ?