in ,

មូល​ហេតុ​ដែល​អ្នក​អាច​ត្រូវ​បាន​ល្បួង​មិន​ឲ្យ​សូវ​ខ្វល់​អំពី​ព្រះ​វិហារ​របស់​អ្នក

គ្រូ​គង្វាល​គ្រប់​រូប​ប្រឈម​នឹង​បញ្ហា​ដែល​សមាជិក​លែង​មក​ថ្វាយ​បង្គំ ឬ​ក៏​ត្រូវ​បាន​ល្បួង​ឲ្យ​លែង​មក​ថ្វាយ​បង្គំ​ជា​មួយ​រាស្ដ្រ​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់។ ស្ទើរ​តែ​គ្រប់​ពេល ព្រះ​វិហារ​សុទ្ធតែ​មាន​សមាជិក​មួយ​ចំនួន​ស្ថិត​ក្នុង​គ្រោះ​ថ្នាក់​នៃ​ការ​ដាច់​ឆ្ងាយ​ដូច​នេះ ហើយ​មិន​យូរ​មិន​ឆាប់​ពួក​គេ​នឹង​លែង​ចូល​រួម​ក្នុង​ជីវិត​នៃ​ក្រុម​ជំនុំ​ជា​មិន​ខាន។ ការ​ធ្វើ​ដូច្នេះ​គឺ​ជា​ការ​មិន​ស្តាប់​បង្គាប់​ដោយ​ផ្ទាល់​ទៅ​នឹង​កណ្ឌ​គម្ពីរ​ហេព្រើរ ១០:២៤-២៥ ដែល​បាន​ចែង​ថា៖ «ហើយ​ត្រូវ​ឲ្យ​យើង​ពិចារណា​មើល​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក​ដែរ ដើម្បី​នឹង​បណ្ដាល​ឲ្យ​មាន​សេចក្តី​ស្រឡាញ់ ហើយ​ឲ្យ​ប្រព្រឹត្ត​ការ​ល្អ​ផង ឥត​លែង​ប្រជុំ​គ្នា ដូច​ជា​អ្នក​ខ្លះ​ធ្លាប់​នោះ​ឡើយ ត្រូវ​ឲ្យ​កំឡា​ចិត្ត​គ្នា​វិញ ឲ្យ​កាន់​តែ​ខ្លាំង​ឡើង​ផង តាម​ដែល​ឃើញ​ថា​ថ្ងៃ​នោះ​ជិត​មក​ដល់​ហើយ»។ ខគម្ពីរ​នេះ​មិន​ត្រឹម​តែ​ដាស់​តឿន​យើង​កុំ​ឲ្យ​ធ្វេស​ប្រហែស​ចំពោះ​ការ​ប្រកប​គ្នា​នឹង​ការ​ចូល​រួម​ក្នុង​ក្រុម​ជំនុំ​តាម​តំបន់​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ តែ​ក៏​ថែម​ទាំង​ប្រាប់​អំពី​តម្រុយ​នៃ​មូល​ហេតុ​ថា​យើង​ក៏​ទំនង​ធ្វើ​បែប​នោះ​ផង​ដែរ។

ខាង​ក្រោម​នេះ​ជា​មូល​ហេតុ​ពីរ​យ៉ាង​ដែល​លោក​អ្នក​អាច​នឹង​ត្រូវ​បាន​ល្បួង​ឲ្យ​លែង​ប្រ​ជុំគ្នា​ជា​មួយ​នឹង​រាស្ដ្រ​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់។

លោក​អ្នក​ភ្លេច​នូវ​អ្វី​ដែល​លោក​អ្នក​នាំ​មក

កណ្ឌ​គម្ពីរ ហេព្រើរ ១០:២៥ ដាស់​តឿន​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ​គ្រប់​រួប​មិន​ឲ្យ​ចាក​ចេញ​ពី​ការ​ប្រកប​គ្នា​ក្នុង​ក្រុម​ជំនុំ​តាម​តំបន់ ហើយ​ខ​គម្ពីរ​នេះ​ក៏​ប្រាប់​ភ្លាមៗ​អំពី​មូល​ហេតុ​ជា​ចម្បង​ផង​ដែរ។ ក្នុង​នាម​ជា​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ យើង​ទាំង​អស់​គ្នា​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​ស្មើ​គ្នា​ក្នុង​ការ​បណ្ដាល​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក​ឲ្យ​មាន​សេចក្ដី​ស្រឡាញ់ និង​ប្រព្រឹត្ត​ការ​ល្អ។ ពួក​យើង​ត្រូវ​តែ​បណ្ដាល​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក​ក្នុង​ការ​ប្រព្រឹត្ត​ដោយ​សេចក្ដី​ស្រឡាញ់ និង​បណ្ដាល​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក ដើម្បី​ប្រព្រឹត្ត​ការ​ល្អ។ ហើយ​រឿង​ដែល​ងាយ​យល់​គឺ​ថា យើង​មិន​អាច​ធ្វើ​បែប​នេះ​បាន​ទេ ប្រសិន​បើ​យើង​មិន​ទៅ​ជុំ​គ្នា​នោះ។

ព័ត៌មាន​ពី​ក្រោយ​កណ្ឌ​គម្ពីរ​ហេព្រើរ​ដែល​ជា​ព្រះ​គម្ពីរ​សញ្ញា​ថ្មី​បង្រៀន​គឺ​ថា យើង​ជា​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ យើង​រួម​គ្នា​មក​ជា​រូប​កាយ​តែ​មួយ—ពោល​គឺ​ជា​រូប​កាយ​របស់​ព្រះ​គ្រីស្ទ។ ក្នុង​កណ្ឌ​គម្ពីរ​រ៉ូម​ជំពូក​១២ សាវ័ក ប៉ុល បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ថា «ដ្បិត​ដែល​យើង​រាល់​គ្នា​មាន​អវយវៈ​ជា​ច្រើន រួម​គ្នា​ជា​រូបកាយ​តែ​មួយ តែ​អវយវៈ​ទាំង​នោះ​មាន​ការងារ​ផ្សេងៗ​ពី​គ្នា​ជា​យ៉ាង​ណា នោះ​យើង​ដែល​មាន​គ្នា​ច្រើន ក៏​ជា​រូបកាយ​តែ​មួយ​ក្នុង​ព្រះ​គ្រីស្ទ ហើយ​ជា​អវយវៈ​ដល់​គ្នា​នឹង​គ្នា​បែប​យ៉ាង​នោះ​ដែរ»។ ក្នុង​របៀប​ខ្លះៗ ព្រះ​ជាម្ចាស់​ប្រដូច​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ​គ្រប់​រូប​ទៅ​នឹង​អវយវៈ​នៃ​រូប​កាយ​ទាំង​មូល—ពោល​គឺ​មាន​អវយវៈ​ច្រើន ប៉ុន្តែ​រួម​គ្នា​ជា​រូប​កាយ​តែ​មួយ​វិញ។ ក្នុង​របៀប​ខ្លះ​ទៀត ព្រះ​ជាម្ចាស់​ក៏​ប្រដូច​ក្រុម​ជំនុំ​តាម​តំបន់​ដែល​មាន​ច្រើន​រួម​គ្នា​មក​ជា​រូប​កាយ​តែ​មួយ​ផង​ដែរ។ សាវ័ក ប៉ុល ក៏​បាន​ពន្យល់​អំពី​សាច់​ប្រធានបទ​នេះ​នៅ​ក្នុង​កណ្ឌ​គម្ពីរ​១កូរិនថូស និង​ក្នុង​អត្ថបទ​ខ្លី​ទាំង​ពីរ​នេះ គាត់​ក៏​បាន​ទាញ​នូវ​សេចក្តី​សន្និដ្ឋាន​ដូច​គ្នា​មួយ—គឺ​ថា​ដូច​ដែល​អវយវៈ​នៃ​រូប​កាយ​មាន​មុខងារ​សំខាន់​ដូច​គ្នា នោះ​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ​ម្នាក់ៗ​ក៏​មាន​អំណោយ​ទាន​សំខាន់​ដូច​គ្នា​ដែរ។ ដូច​ទៅ​នឹង​អវយវៈ​នៃ​រូប​កាយ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​រូប​កាយ​ទាំង​មូល​ដំណើរ​ការ​បាន​ល្អ និង​ដូច​ទៅ​នឹង​អំណោយ​ទាន​របស់​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ​ម្នាក់ៗ​ដែល​នាំ​ឲ្យ​ក្រុម​ជំនុំ​ទាំង​មូល​ដំណើរ​ការ​បាន​ល្អ​ដែរ។ មិន​មាន​អវយវៈ​នៃ​រូប​កាយ​ណា​មួយ​មិន​សំខាន់​ឡើយ ហើយ​ក៏​មិន​មាន​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ​ណា​ម្នាក់​ដែល​មិន​សំខាន់​ដែរ។

នៅ​ពេល​ដែល​លោក​អ្នក​ត្រូវ​បាន​ល្បួង​ឲ្យ​ផ្តាច់​ចេញ​ពី​ក្រុម​ជំនុំ​តាម​តំបន់ មិន​ថា​ជា​អចិន្ត្រៃយ៍ ឬ​ក៏​មក​ថ្វាយ​បង្គំ​មិន​សូវ​ទៀង​ទាត់ ឬ​សូម្បី​តែ​ពេល​ខ្ជិល​ទៅ​ព្រះ​វិហារ​ក៏​ដោយ ក៏​ការ​នោះ​បង្ហាញ​ថា លោក​អ្នក​បាន​ភ្លេច​អំពី​អ្វី​ដែល​លោក​អ្នក​នាំ​មក​កាន់​ក្រុម​ជំនុំ​ហើយ។ លោក​អ្នក​បាន​ធ្វេស​ប្រហែស​ក្នុង​ការ​យល់​ដឹង ឬ​ជឿ​ថា​ជា​អ្នក! (មែន​ហើយ​គឺ​អ្នក!) គឺ​ជា​អវយវៈ​ដ៏​សំខាន់​នៃ​រូប​កាយ​របស់​ព្រះ​គ្រីស្ទ។ លោក​អ្នក​មាន​អំណោយ​ទាន​ដែល​ត្រូវ​នាំ​យក​ទៅ ហើយ​ក្រុម​ជំនុំ​នឹង​ពេញ​លក្ខណៈ ក្នុង​តែ​ករណី​ដែល​លោក​អ្នក​យក​អំណោយ​ទាន​របស់​ខ្លួន​ទៅ ហើយ​ប្រើ​ប្រាស់​វា​ប៉ុណ្ណោះ។

ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​បង្កើត​លោក​អ្នក​មក​ជា​អវយវៈ​នៃ​រូប​កាយ ហើយ​រូប​កាយ​ទាំង​មូល​ក៏​ត្រូវ​ការ​លោក​អ្នក ដើម្បី​ដំណើរ​ការ​ឲ្យ​បាន​ល្អ​ផង​ដែរ។ នៅ​ពេល​ដែល​លោក​អ្នក​ធ្វេស​ប្រហែស​ក្នុង​ការ​មក​ជួប​ប្រជុំ​ជា​មួយ​រាស្ដ្រ​ដទៃ​ទៀត​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់ នោះ​មាន​ន័យ​ថា លោក​អ្នក​បាន​បដិសេធ​មិន​ប្រើ​ប្រាស់​នូវ​អំណោយ​ទាន​ដែល​ព្រះ​អង្គ​បាន​ប្រទាន​ដល់​អ្នក​ហើយ—ពោល​គឺ​អំណោយ​ទាន​ដែល​ថ្វាយ​សិរីល្អ​ដល់​ទ្រង់ នៅ​ពេល​ដែល​លោក​អ្នក​ប្រើ​អំណោយ​ទាន​ទាំង​នោះ ទុក​ជា​ប្រយោជន៍​ដល់​អ្នក​ដទៃ។

អ្នក​ភ្លេច​នូវ​អ្វី​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​ការ

ប្រសិន​បើ​វា​ជា​ការ​ពិត​ដែល​ថា ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​ប្រទាន​អំណោយ​ទាន​ដល់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ជា​អវយវៈ​នៃ​រូប​កាយ​ទាំង​មូល នោះ​ច្បាស់​ណាស់​ក៏​នឹង​មាន​ការ​បង្កប់​អត្ថន័យ​សំខាន់​មួយ​ជា​មិន​ខាន​ដែរ៖ ពោល​គឺ​ព្រះ​ជាម្ចាស់​ក៏​បាន​ប្រទាន​អំណោយ​ទាន​ដល់​ពួក​គេ​ផង​ដែរ។ លោក​អ្នក​មិន​អាច​ពេញ​លក្ខណៈ​បាន​ទេ បើ​សិន​ជា​គ្មាន​ពួក​គាត់​ដែរ។ ព្រះ​ជាម្ចាស់​មិន​បាន​ប្រទាន​អំណោយ​ទាន​ដល់​លោក​អ្នក​ច្រើន​ហូរ​ហៀរ ក្រៅ​ពី​ចំណោម​មនុស្ស​ដែល​ព្រះ​ទ្រង់​បាន​ប្រទាន​អំណោយ​ទាន​ឲ្យ​ដែរ ដល់​ថ្នាក់​ថា​លោក​អ្នក​អាច​រីក​ចម្រើន ហើយ​នឹង​លូត​លាស់​ដោយ​មិន​មាន​ពួក​គាត់​ដែរ​នោះ​ទេ។ លោក​អ្នក​ជា​អវយវៈ​នៃ​រូប​កាយ​ទាំង​មូល ប៉ុន្តែ​ត្រឹម​តែ​ជា​ផ្នែក​តូច និង​ទោល​មួយ​ប៉ុណ្ណោះ។ លុះត្រា​តែ​លោក​អ្នក​គិត​ថា មេដៃ​របស់​លោក​អ្នក​អាច​ដាច់​ចេញ​ពី​រាង​កាយ ហើយ​អាច​រស់​នៅ​ដោយ​ខ្លួន​ឯង​បាន លុះត្រា​តែ​លោក​អ្នក​គិត​ថា ខ្នែង​ពោះវៀន​របស់​លោក​អ្នក​អាច​ដាច់​ចេញ​ពី​រាង​កាយ ហើយ​លូត​លាស់​បាន​ដោយ​ខ្លួន​ឯង​បាន នោះ​ចាំ​លោក​អ្នក​គិត​ថា ខ្លួន​មិន​ចាំ​បាច់​ត្រូវ​ការ​ប្រកប​គ្នា​ជា​មួយ​ក្រូម​ជំនុំ​តាម​តំបន់​ចុះ។

ក្នុង​របៀប​នេះ ការ​លែង​ប្រជុំ​គ្នា​ជា​មួយ​នឹង​រាស្ដ្រ​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់ វា​គឺ​ជា​សញ្ញា​នៃ​អំនួត​ដ៏​លើស​លប់ និង​ដ៏​ក្អេង​ក្អាង​មួយ។ លោក​អ្នក​បាន​ចាត់​ទុក​ថា អំណោយ​ទាន​ដែល​ព្រះ​បាន​ប្រទាន​ដល់​អ្នក​ដទៃ នោះ​មិន​មាន​ប្រយោជន៍​ចំពោះ​អ្នក ហើយ​អំណោយ​ទាន​ដែល​ព្រះ​បាន​ប្រទាន​ឲ្យ​លោក​អ្នក គឺ​លោក​អ្នក​អាច​រស់​ដោយ​រីក​រាយ​បាន ដោយ​មិន​ចាំបាច់​មាន​អ្នក​ដទៃ​ហើយ។ ការ​ពិត​ជាក់​ស្ដែង​គឺ​ថា ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​បង្កើត​យើង​មក ដើម្បី​ឲ្យ​រីក​ចម្រើន និង​រស់​នៅ​បាន​តែ​នៅ​ក្នុង​ភាព​ជា​សហគមន៍​ប៉ុណ្ណោះ។ គ្រីស្ទ​បរិស័ទ​ណា​ដែល​នៅ​ម្នាក់​ឯង គឺ​ជា​គ្រីស្ទ​បរិស័ទ​ដែល​ស្លាប់។

ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​បង្កើត​លោក​អ្នក​មក​ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​រូប​កាយ ហើយ​លោក​អ្នក​ក៏​ត្រូវ​ការ​អវយវៈ​ផ្សេង​ទៀត ដើម្បី​ឲ្យ​រូប​កាយ​ទាំង​មូល​នោះ​ដំណើរ​ការ​បាន​ល្អ។ នៅ​ពេល​ដែល​លោក​អ្នក​លែង​មក​ប្រជុំ​គ្នា​ជា​មួយ​នឹង​រាស្ដ្រ​ដទៃ​ទៀត​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់ នោះ​មាន​ន័យ​ថា លោក​អ្នក​បាន​បដិសេធ​នូវ​អំណោយ​ទាន​ដែល​ទ្រង់​បាន​ប្រទាន​ដល់​ពួក​គេ​ទុក​សម្រាប់​លោក​អ្នក​ហើយ—ពោល​គឺ​អំណោយ​ទាន​ដែល​ថ្វាយ​សិរី​ល្អ​ដល់​ទ្រង់​នៅ​ពេល​ពួក​គាត់​ប្រើ​ប្រាស់​អំណោយ​ទាន​ទាំង​នោះ ដើម្បី​ជា​ប្រយោជន៍​ដល់​លោក​អ្នក។

នៅ​គ្រា​ដែល​វា​ហាក់​ដូច​ជា​ពិបាក​ណាស់​ក្នុង​ការ​ក្លាយ​ជា​អវយវៈ​នៃ​ក្រុម​ជំនុំ​តាម​តំបន់ ហើយ​និង​នៅ​គ្រា​ដែល​ការ​មិន​សូវ​ខ្វល់​ខ្វាយ​អំពី​ក្រុម​ជំនុំ​របស់​លោក​អ្នក​ហាក់​ដូច​ជា​ផុស​ផុល​ខ្លាំង នោះ​លោក​អ្នក​កំពុង​តែ​ភ្លេច​អំពី​អ្វី​ដែល​លោក​អ្នក​នាំ​មក និង​អំពី​អ្វី​ដែល​លោក​អ្នក​ត្រូវ​ការ​ហើយ។ មែន​ហើយ! លោក​អ្នក​ក៏​បាន​ភ្លេច​គិត​ថា លោក​អ្នក​ត្រូវ​ការ​ការ​អធិប្បាយ​ពី​ព្រះ​បន្ទូល​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់ ការ​ធ្វើ​ពិធី​លៀង​ព្រះ​អម្ចាស់ ការ​ធ្វើ​បន្ទាល់​ពី​ពិធី​បុណ្យ​ជ្រមុជ​ទឹក និង​មធ្យោបាយ​ដ៏​សាមញ្ញ​ផ្សេង​ទៀត​នៃ​ព្រះ​គុណ​ដែល​ព្រះ​ប្រទាន​តាម​រយៈ​ការ​ប្រជុំ​គ្នា​ក្នុង​ពួក​ជំនុំ ដែល​មក​ជុំ​គ្នា។ ប៉ុន្តែ ជា​ដំបូង លោក​អ្នក​បាន​ភ្លេច​ថា ខ្លួន​គឺ​ជា​អវយវៈ​នៃ​រូប​កាយ​តាំង​ពី​ដើម​មក​ម្ល៉េះ—ពោល​គឺ​រូប​កាយ​ដែល​លោក​អ្នក​ត្រូវ​ការ​ពួក​គាត់ និង​រូប​កាយ​ដែល​ពួក​គាត់​ត្រូវ​ការ​លោក​អ្នក​ដែរ​ហើយ។

និពន្ធ​ដោយ៖ Tim Challies
បក​ប្រែ​ដោយ៖ លោក ថៃ វណ្ណៈ
កែ​សម្រួល​ដោយ៖ លោក ខែម បូឡុង, លោក ទេព រ៉ូ, លោក ឯក សត្យា, លោក ហុង សម្ភស, លោក ឯក ធីម៉ូធេ, លោក សឹម រក្សា និង​លោក ឈាង បូរ៉ា
ដក​ស្រង់​ខ្លះៗ និង​កែ​សម្រួល​ចេញពី www.challies.com ដោយ​មាន​ការ​អនុញ្ញាត។ Plovpit.com

តើអ្នកចូលចិត្តអត្ថបទនេះទេ?

មតិយោបល់

ឆ្លើយ​តប

អាសយដ្ឋាន​អ៊ីមែល​របស់​អ្នក​នឹង​មិន​ត្រូវ​ផ្សាយ​ទេ។ វាល​ដែល​ត្រូវ​ការ​ត្រូវ​បាន​គូស *

Loading…

0

តើ​ការ​ចិញ្ចឹម​កូន​គឺ​ជា​រឿង​ស្មុគ​ស្មាញ ឬ​ក៏​ជា​រឿង​សាមញ្ញ?

សំណួរ៖ តើដើមកំណើតអំពើបាបគឺជាអ្វី?