in

ដើម្បី​លុប​បញ្ញត្តិ​ដែល​ប្រឆាំង​នឹង​យើង​ចោល

ឯ​អ្នក​រាល់​គ្នា​ដែល​បាន​ស្លាប់​ក្នុង​អំពើ​រំលង…នោះ​ព្រះ​បាន​ប្រោស​
អ្នក​រាល់​គ្នា​ឲ្យ​រស់​ជា​មួយ​ព្រះ​អង្គ ដោយ​បាន​អត់​ទោស​គ្រប់​
ទាំង​អំពើ​រំលង​របស់​យើង ទាំង​លុប​ចោល​សេចក្ដី​ដែល​កត់​ទុក​
ទាស់​នឹង​យើង​ក្នុង​បញ្ញត្តិ​ដែល​ប្រឆាំង​នឹង​យើង ហើយ​ព្រះ​អង្គ​បាន​លើក​ចោល ដោយ​បោះ​ភ្ជាប់​នៅ​នឹង​ឈើ​ឆ្កាង។
(កូឡុស ២:១៣-១៤ គកស)

ការ​ដែល​យើង​គិត​ថា អំពើ​ល្អ​របស់​យើង​អាច​លុប​បំបាត់​អំពើ​អាក្រក់​របស់​យើង​នោះ​គឺ​ជា​ការ​ល្ងង់ខ្លៅ​បំផុត។ មាន​ហេតុផល​ពីរ​យ៉ាង​ដែល​បង្ហាញ​ថា នោះ​ជា​គំនិត​ល្ងង់ខ្លៅ៖

ទី​មួយ វា​មិន​មែន​ជា​ការ​ពិត។ សូម្បី​តែ​អំពើ​ល្អ​របស់​យើង​ក៏​មិន​ទាន់​គ្រប់​លក្ខណ៍​នៅ​ឡើយ​ផង ពីព្រោះ​យើង​មិន​មែន​លើក​តម្កើង​ព្រះ​ជាម្ចាស់​ក្នុង​របៀប​ដែល​យើង​ធ្វើ​នោះ​ទេ។ តើ​យើង​ធ្វើ​អំពើ​ល្អ​ដោយ​ពឹង​អាង​លើ​ព្រះ​ជាម្ចាស់​ដោយ​អំណរ ហើយ​មាន​គោល​បំណង​ចង់​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នកដទៃ​ឃើញ​ពី​តម្លៃ​ដ៏​ខ្ពង់ខ្ពស់​របស់​ទ្រង់​ដែរ​ឬ​ទេ? នៅ​ពេល​ដែល​យើង​បម្រើ​អ្នកដទៃ តើ​យើង​បាន​បំពេញ​តាម​បញ្ញត្តិ​ដ៏​សំខាន់​ដែល​ចែង​ថា «ត្រូវ​បម្រើ​ដោយ​កម្លាំង​ដែល​ព្រះ​ប្រទាន​ឲ្យ ដើម្បី​ឲ្យ​ព្រះ​បាន​ថ្កើង​ឡើង​ក្នុង​គ្រប់​ការ​ទាំង​អស់ តាម​រយៈ​ព្រះ​យេស៊ូវ​គ្រីស្ទ» ដែរ​ឬ​ទេ? (១ពេត្រុស ៤:១១ គកស)។

ដូច្នេះ តើ​យើង​គួរ​ឆ្លើយតប​យ៉ាង​ដូច​ម្ដេច​ទៅ​នឹង​ព្រះ​បន្ទូល​ដែល​ចែង​ថា «…ការ​អ្វី​ដែល​មិន​មែន​មក​ពី​ជំនឿ​សុទ្ធ​តែ​ជា​អំពើ​បាប​ទាំង​អស់» (រ៉ូម ១៤:២៣ គខប)? ខ្ញុំ​គិត​ថា យើង​គួរ​តែ​បិទ​មាត់។ «សេចក្ដី​ដែល​មាន​ចែង​ក្នុង​ក្រឹត្យវិន័យ គឺ​ចែង…ដើម្បី​ឲ្យ​មនុស្ស​ទាំង​អស់​បិទ​មាត់…» (រ៉ូម ៣:១៩ គកស)។ ប្រាកដ​ណាស់ យើង​មិន​គួរ​និយាយ​អ្វី​នោះ​ទេ។ ការ​ដែល​យើង​គិត​ថា អំពើ​ល្អ​របស់​យើង​អាច​លុប​បំបាត់​អំពើ​អាក្រក់ ​នោះ​គឺ​ជា​ការ​ល្ងង់ខ្លៅ​បំផុត​នៅ​ចំពោះ​ព្រះ​ភក្ត្រ​ព្រះ​ជាម្ចាស់។ បើ​គ្មាន​ជំនឿ​ដែល​លើក​តម្កើង​ព្រះ​គ្រីស្ទ​ទេ នោះ​ទង្វើ​របស់​យើង​គ្មាន​ន័យ​អ្វី​សោះ ប៉ុន្តែ​គឺ​ជា​ការ​ប្រឆាំង​នឹង​ព្រះ​ជាម្ចាស់​ទៅ​វិញ​នោះ​ទេ។

ទី​ពីរ ការ​ដែល​យើង​គិត​ថា អំពើ​ល្អ​នឹង​ជួយ​សង្គ្រោះ​យើង​នោះ​ជា​គំនិត​ល្ងង់ខ្លៅ​ណាស់ ព្រោះ​នោះ​មិន​មែន​ជា​របៀប​ដែល​ព្រះ​ជាម្ចាស់​សង្គ្រោះ​យើង​ទេ។ ប្រសិនបើ ព្រះ​ជាម្ចាស់​សង្គ្រោះ​យើង​ដោយ​ដក​យក​ឈ្នួល​នៃ​អំពើ​អាក្រក់​របស់​យើង​ចេញ នោះ​មិន​មែន​ដោយ​សារ​អំពើ​អាក្រក់​របស់​យើង​មាន​បរិមាណ​តិច​ជាង​អំពើ​ល្អ​របស់​យើង​នោះ​ទេ។ តែ​ដោយ​សារ ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​យក «សេចក្ដី​ដែល​កត់​ទុក​ទាស់​នឹង​យើង» ដែល​មាន​នៅ​ស្ថាន​សួគ៌​បោះ​ភ្ជាប់​នៅ​ឈើ​ឆ្កាង​របស់​ព្រះ​គ្រីស្ទ (កូឡុស ២:១៤ គកស)។ ការ​ថ្លឹង​ថ្លែង​លើ​ទង្វើ​របស់​មនុស្ស​មាន​បាប​មិន​មែន​ជា​របៀប​នៃ​ការ​សង្គ្រោះ​របស់​ព្រះ​ជាម្ចាស់​នោះ​ទេ។ កុំ​ឲ្យ​សង្ឃឹម​ថា ការ​ប្រព្រឹត្ត​របស់​យើង​នាំ​ឲ្យ​យើង​ទទួល​បាន​សេចក្ដី​សង្គ្រោះ​នោះ​ឡើយ ដ្បិត​មាន​តែ​ការ​រងទុក្ខ និង​ការ​សុគត​របស់​ព្រះ​គ្រីស្ទ​មួយ​ប៉ុណ្ណោះ​ដែល​អាច​សង្គ្រោះ​យើង​បាន។

យើង​មិន​អាច​ទទួល​សេចក្ដី​សង្គ្រោះ​បាន​តាម​រយៈ​ការ​ថ្លឹងថ្លែង​លើ​ការ​ប្រព្រឹត្ត​របស់​យើង​នោះ​ទេ លុះ​ត្រា​តែ​ព្រះ​ជាម្ចាស់​ដក​សេចក្ដី​ដែល​កត់​ទុក​ទាស់​នឹង​យើង​ចេញ។ ហើយ​យើង​ក៏​មិន​អាច​ទទួល​សេចក្ដី​សង្គ្រោះ​បាន​នោះ​ដែរ លុះ​ត្រា​តែ​ព្រះ​ជាម្ចាស់​លុប​ចោល​អស់​ទាំង​សេចក្ដី​ដែល​កត់​ទុក​ទាស់​នឹង​យើង (រួម​ទាំង​អំពើ​ល្អ​ដែល​មិន​បាន​លើក​តម្កើង​ទ្រង់) និង​ទណ្ឌកម្ម​ដ៏​យុត្តិធម៌​ដែល​យើង​ម្នាក់ៗ​សម​នឹង​ទទួល​ចេញ​ជា​មុន​សិន ព្រោះ​អំពើ​ល្អ និង​អំពើ​អាក្រក់​មិន​អាច​ស៊ី​សង​គ្នា​បាន​នោះ​ទេ។ ព្រះ​គ្រីស្ទ​បាន​សម្រេច​ការ​ទាំង​នេះ​រួច​អស់​ទៅ​ហើយ តាម​រយៈ​ការ​រងទុក្ខ និង​ការ​សុគត​របស់​ទ្រង់។

ការ​លុប​នូវ​បញ្ញត្តិ​ទាំង​នេះ​ចោល​បាន​កើត​មាន​ឡើង​នៅ​ពេល​ដែល​សេចក្ដី​កត់​ទុក​នៃ​អំពើ​អាក្រក់​របស់​យើង​បាន «បោះ​ភ្ជាប់​នៅ​នឹង​ឈើ​ឆ្កាង» (កូឡុស ២:១៤ គកស)។ តើ​ព្រះ​ជាម្ចាស់​បាន​បោះ​ភ្ជាប់​សេចក្តី​កត់​ទុក​ទាស់​នឹង​យើង (ដែល​សេចក្តី​នោះ​សម​ឲ្យ​យើង​ធ្លាក់​នរក) នៅ​នឹង​ឈើ​ឆ្កាង​ដោយ​របៀប​ណា? ព្រះ​ជាម្ចាស់​មិន​បាន​បោះ​ភ្ជាប់​សេចក្តី​កត់​ទុក​នោះ​នៅ​នឹង​ឈើ​ឆ្កាង​ទេ ប៉ុន្តែ​ទ្រង់​បាន​បោះ​ភ្ជាប់​សេចក្តី​នោះ​នៅ​នឹង​ព្រះ​គ្រីស្ទ​ទៅ​វិញ​ទេ។ ទ្រង់​បាន​ទទួល​យក​សេចក្ដី​កត់​ទុក​ទាស់​នឹង​ខ្ញុំ ទាំង​អំពើ​ល្អ និង​អំពើ​អាក្រក់​ដែល​សេចក្តី​នោះ​សម​ឲ្យ​ខ្ញុំ​ធ្លាក់​នរក។ ព្រះ​យេស៊ូវ​បាន​ទ្រាំទ្រ​ការ​ដាក់​ទណ្ឌកម្ម​ដ៏​អស់​កល្ប​ជំនួស​ខ្ញុំ។ មូលដ្ឋាន​ដែល​យើង​ទទួល​បាន​សេចក្តី​សង្គ្រោះ គឺ​ពឹង​អាង​លើ​អ្វី​ដែល​ទ្រង់​បាន​ធ្វើ​ដោយ​ផ្ទាល់ មិន​មែន​ពឹង​អាង​លើ​អ្វី​ដែល​យើង​ធ្វើ​នោះ​ទេ។ ទ្រង់​ជា​សេចក្ដី​សង្ឃឹម​តែ​មួយ​គត់​របស់​ខ្ញុំ។ ហើយ​ការ​ដាក់​ជំនឿ​ក្នុង​ទ្រង់ គឺ​ជា​ផ្លូវ​តែ​មួយ​គត់​ដែល​នាំ​ខ្ញុំ​ទៅ​ដល់​ព្រះ​ជាម្ចាស់។

ដកស្រង់ចេញពីសៀវភៅ «ហេតុផលហាសិបដែលព្រះគ្រីស្ទយាងមកសុគត» និពន្ធដោយ៖ លោកគ្រូ ចន ផាភ័រ រក្សាសិទ្ធិគ្រប់យ៉ាង © ដោយលោកគ្រូ ចន ផាភ័រ ប្រើដោយការអនុញ្ញាត

តើអ្នកចូលចិត្តអត្ថបទនេះទេ?

មតិយោបល់

ឆ្លើយ​តប

អាសយដ្ឋាន​អ៊ីមែល​របស់​អ្នក​នឹង​មិន​ត្រូវ​ផ្សាយ​ទេ។ វាល​ដែល​ត្រូវ​ការ​ត្រូវ​បាន​គូស *

Loading…

0

តើ​​ឯង​​ដឹង​​ថា​វាមាន​ន័យ​ម៉េច?

ដើម្បី​អត់​ទោស​បាប​យើង